Jag har alltid haft ett stort behov av att skriva. Som yngre skrev jag dagbok, nu använder jag mig av Internet för att bli av med min eviga skrivklåda.

I första hand skriver jag för mitt eget höga nöje, men om någon annan skulle finna glädje i att fördriva någon minut med att läsa mina ord så glädjer det självklart.

Just nu har jag fyra bloggar – om man räknar med denna – varav jag aktivt uppdaterar högst en. Anledningen till att det inte har blivit fler är att jag har givit för nära och kära adressen till just dessa bloggar, vilket lett till att jag inte känner att jag kan skriva så fritt.

Den här bloggen ska vara annorlunda än de andra, hade jag tänkt. I den här kommer jag avslöja så pass mycket att jag helt enkelt inte kan berätta om bloggen för någon jag känner.

Med höga förhoppningar
Khonsu

