Fan också! Jag är velig, egoistisk jävla chicken!

Jag har inte gjort slut ännu. Nej, tvärt om – jag ska träffa Cs mamma imorgonbitti och C har kommit ännu närmare de där tre magiska orden.
Men jag har ändå – av någon okänd anledning – träffat D på stan idag. Vi satt på en bänk och pratade om att jag borde göra slut, om varför den andre hade kommit dit och om huruvida det var värt besväret. Jag fick honom att lova att inte försöka med något innan jag sa att jag skulle träffa honom, men ja… han smekte mitt lår i alla fall. Ja, han slutade när jag bad honom, men han ville ”bara testa”, sa han, för att se min reaktion. Inte bra.

Jag behöver den typen av uppmärksamhet så väldigt mycket just nu, så jag är ändå ganska imponerad av mig själv att jag inte lät det gå längre. Just nu ångrar jag det, delvis i alla fall, och hatar mig själv för det.

Jag kan inte bestämma mig om jag vill ha kvar den här lögnen till förhållande – ett väldigt mysigt pojk-och-flickvänslikande förhållande, men det är ändå en lögn – eller om jag vill avsluta det och göra både mig och C en tjänst i det långa loppet.

