Jag älskar när folk gör det enkelt för en.
Som igår med C; frågan var huruvida jag skulle åka till honom innan hans matcher eller inte. I så fall skulle jag vara där någon gång kring 10 på morgonen för att åka med honom till stan vid 12. Till saken hör att jag ska träffa Mlle idag för att gå på en mässa hela dagen för att sedan åka tillbaka till C vid 16-17.
C sa igår kväll, efter att jag på alla sätt och vis sagt och visat hur mycket jag behöver honom och hans närhet just nu, så snart som möjligt, att jag borde skippa att åka till honom på morgonen för att han inte orkar gå upp så tidigt.
C försöker sen att bortförklara det hela med att han bara vill att jag ska slippa stressa.

Ja, jag har blåst upp det. Nej, jag kände inte att jag blåste upp det igår, då vi hade samtalet. Nu behöver jag blåsa upp det för att kunna avsluta det här.

