Jag har minst sju stycken e-mailadresser, varav jag använder fyra stycken någorlunda regelbundet.
Jag har minst sex stycken olika alias och ett otal varianter på dessa som jag använder aktivt.
Jag står säkerligen med i ett femtiotal olika register för olika tjänster på internet.
Jag har ett system för hur och när jag väljer nya lösenord.
Jag kommer ihåg de flesta lösenord jag har haft de senaste fem åren.
Mina lösenord är en lång rad med tillsynes slumpmässiga bokstäver och en eller flera siffror.
Jag har fyra bloggar, varav jag uppdaterar två-tre någorlunda regelbundet.
Jag håller kontakten med bekanta via e-mail.
De personer jag har haft sex med har jag träffat på nätet.
Jag har aldrig sett en check irl.
Jag fick min första mobil 1998.
Jag har haft en e-mailadress sedan jag var 9 år gammal.
Jag kan fler adresser till websidor än jag kan boktitlar och jag anser mig vara en bokmal.
Ibland tror jag på fullaste allvar att det civiliserade samhället skulle gå under utan Google.
Jag blir frustrerad om jag inte kan hitta gratis information just då när jag behöver det.
Jag har en egen laptop.
Jag använder mig av smiliesar.
Jag kan alldeles för många akronymer.
Jag kan läsa 1337.
Jag kan skriva på ett tangentbord med blicken på skärmen.
Jag kan skriva snabbare på ett tangentbord än med jag kan med en penna.
Jag ligger i sängen och skriver det här totalt meningslösa inlägget.
Det sista jag gör idag innan jag ska sova är att publicera ett totalt meninglöst inlägg.

