Jag frågade Mlle om man kunde dumpa någon som nyss varit med om en krock. Hon sa ja, och tycker att det till och med kunde vara bra att klumpa ihop alla negativa känslor. Jag själv är fortfarande tveksam om huruvida det skulle vara det bästa sättet, men hur som helst så måste det bli så ikväll.

Om 15 minuter ska jag åka och göra slut. Problem: C skjutsar just nu the Woman of His Life – hans mamma – till ett flyg som ska ta henne till Ungern i tre veckor. Han kommer var nere redan som det är. C ringde för en halvtimme sedan och undrade om jag skulle ta med mig lite extra saker nu när han ska vara hemma varje dag i tre veckor (till skillnad från tidigare, då han alltid varit hos sin mamma två till fyra dagar i veckan). Han tror att nu kommer jag också ska finnas här så han kan glömma att hans mamma inte finns där. Och så kommer jag och gör slut!

*Suckar*. Jag har ingen aning om hur det här kommer att gå. *Håller tummarna*.
Nu måste jag i vilket fall som helst börja klä på mig.
À plus tard…

