Har legat här i min säng nu en timme och slösurfat, har inte kunnat somna. Loggade in på Facebook (ja, jag skäms för att jag har ett sådant konto, men till mitt försvar används det i genomsnitt 7-8 gånger om året), råkade se att min första pojkvän ever var online.
Vi var 7 år gamla, han tyckte att jag var söt, han frågade chans på mig, jag svarade ja, han frågade om han fick en puss, jag sa ja och gav honom en puss (på munnen!) och var det.
Blev lite sentimental och bestämde mig för att titta på bilder av honom, se vad det blev av honom. Det visar sig att han blev vuxen! Han är 20 år!, ser rätt okej ut, har påbörjat ett alkoholberoende, röker och har ingen flickvän som figurerar på bild.

Letade vidare, hittade min andra pojkvän.
Vi var 8, han bodde på samma gård som jag, han köpte ett par örhängen (papegojor) till mig på skolans årliga höstmarknad, vi höll handen, hans familj flyttade.
Han är också vuxen nu, ser fortfarande ut som han gjorde då, visar sig vara mexikan!, jobbar troligen med bilar, har en massa familjemedlemmar med på bild.

Hittade fler barndomsvänner. Vissa av dom såg ut som dom alltid gjort, vissa hade ändrat sig helt. Men det som chockade mig mest var ändå en tjej jag gick i samma ”klass” med i 6:an-8:an. Hon är ett år yngre än jag och födde i våras en son. Sånt skrämmer mig.

