Har ar jag, om ni skulle vara nyfikna:

Beach

Idag har jag matat en elefant med tva bananer, smuttat pa en kokosnot som en tant gick forbi med i en stor korg pa huvudet, sagt ”no thankyou” och ”maybe later” till otaliga tiggare och forsaljare samt badat i Arabiska havet.

Sammanfattning av resan so far:
1) Jag har aldrig i mitt liv kant mig sa iaktagen
– dels for att jag ar vit bland 95% indier
– dels for att jag ar kvinna pa en strand dar 75-80 % av badarna ar man
– dels for att jag badar med baddrakt dar nastan alla – kvinnor som man – badar i kladerna
2) HOT!
– temperaturen var i borjan nast intill olidilig, men nu har jag borjat vanja mig sa smatt
– maten ar alldeles for kryddstark for min mage och tunga

Mamma har fatt for sig att vi kommer fa malaria har, sjalv oroar jag mig mer av tanken att fa hepatit a eller b da vi inte hann vaccinera oss innan vi akte (det tar 7 dagar for det att borja verka).
Hur som haver, allt ar frid och frojd nu har i Goa :)

Kossor
Kossor :D

