Har brist på fantasi när det gäller mat. Vill gärna tillaga något gott, nytt och tillräckligt billigt för att man ska kunna ta mod till sig och gå ner till det svindyra Coop och inhandla de nödvändiga råvarorna.

Problem #1: Jag är vegetarian. Det är inte rum237.
Problem #2: 237 äter inte bönor. Jag äter inte ost.
Problem #3: Jag måste vara vuxen och betala skiten själv. Eller a, jag måste vara parasit och tigga om pengar till mat från mamma någon gång i veckan för att sedan kunna påstå att jag köpt maten själv.

Normalt är gillar jag att stå i köket, men just nu finns det ingen som helst fantasi för att hitta på nya maträtter eller ens kolla upp recept för gamla på nätet. Speciellt inte just nu som jag har magknip efter den dumma jättegoda kladdkakan jag gjorde för fem timmar sedan som nu hunnit stå och gojsa till sig i kylen och blivit alldeles perfekt. Intresseklubben antecknar.

