Vad är det som är så läskigt med kiss? Inte kiss i största allmänhet utan ens eget kiss, för det är det jag antar utgör det obehagliga i att kyssa någon som just gett en oralsex. Eller? Har jag missuppfattat det?

Om jag inte har det har jag tre saker att säga:
För det första, urin består väl till 99% av vatten och är för övrigt sterilt så länge det är inuti kroppen. Som vi alla vet: lite skit rensar magen.
För det andra: såvida inte någon kissar i munnen på en så får ju den som ger knappast några nämnvärda mängder i sig, och även om så var fallet måste man svälja en del under loppets gång (nej, jag menar innan det tillfälle då Han brukar uppskatta att Hon gör det speciellt mycket) vilket minskar mängden ännu mer.
För det tredje är det ju man själv som svarar för ens egna hygienen. Vill man minska risken att behöva smaka ens egna läbbiga kiss så går det ju att hålla det rent och snyggt ;)

