En avsevärd nackdel med att inte ha några lustdämpande hormoner i form av preventivmedel när man närmar sig ägglossning är att starka känslor helt plötsligt hyses för fler personer än vad som är lämpligt. Å andra sidan uppenbarar sig förr eller senare anledningen till varför man inte alltid känt lika dant tidigare.
Exempelvis chattade jag ikväll med C första gången på väldigt länge och vi kom in på ämnet massage och hur jag som står upp hela dagarna skulle uppskatta en sådan och hur han som… ensam man i behov av sällskap, antar jag, väldigt gärna skulle vilja ge mig en. Jag vaknade ur min alltför långa dvala först när han låtsas inte förstå varför det skulle vara opassade om han körde hit och hämtade mig mitt i natten med den enda syftet att ge mig en massage.

Så innan jag tappar huvudet igen och börjar läsa om fler mail från vädjande män går jag och lägger mig.

