Inspirationstorka har lett till bristen på inlägg på den här bloggen, som jag är övertygad om att hela en person har lagt märke till. Det mest drastiska som hänt mig på ett tag är bara tjejiga, så för er som verkligen inte har något för er: fortsätt läs.

Jag fick en kopparsprial insatt igår. Inte alls kul – det gjorde jävligt ont och jag kände mig frustrerad och hjälplös. Har fortfarande ont sedan dess, men bara lite av och till, inte mer än mensvärk.
Värre var det i onsdags, då det först var tänkt att tanterna på ungdomsmottagningen skulle sätta in den. Dels hade jag glömt rådet de givit mig om att ta en Ipren en timme innan och dels misslyckades de två gånger i rad innan jag gav upp för att det gjorde så djävulskt ont utan någon form av ”bedövning”.

I tisdags plockade pappa upp mig efter jobbet för att ”det inte fanns något folk på jobbet”, vilket resulterade till att han köpte bok #3 och 4 i Twilight-serien åt mig av min f.d. klasskompis dom jobbar där (fick personalrabbat – fett nice!). Lite awkward, men jag lyckades ändå få till en date med honom imorgon vid lunch, får se hur det går.

